Codemasters Software ( producent )
Codemasters Software ( wydawca )
Licomp Empik Multimedia ( dystrybutor PL )
wyścigi ( F1 )
21 września 2010 ( światowa data premiery )
28 września 2010 ( data wydania w Polsce )
21 września 2010 ( data premiery w USA )
PC zobacz na: PS3360
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 12.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Pierwsze wydanie oficjalnej gry mistrzostw świata F1 autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters. Produkcja zachęca wszystkich fanów wyścigów pełną licencją na wszystkie elementy tych emocjonujących zawodów.
F1 2010 to kolejna produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1, a zarazem pierwsza wyprodukowana z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także komputerach osobistych. Za jej powstanie odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie DiRT oraz GRID.
F1 2010 to oczywiście produkcja aspirująca do miana symulacji, jednakże umożliwiająca uruchomienie całkiem wielu ułatwień, dzięki czemu nawet mniej doświadczeni gracze czerpią wiele radości z obcowania z nią. Autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie zespoły biorące udział w sezonie 2010 oraz tory wyścigowe, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix, nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich.
Na potrzeby gry autorzy opracowali zaawansowany model jazdy, biorąc przy tym pod uwagę takie elementy, jak nierówności terenu wpływające na zachowanie bolidów, czy też zmiany ustawień spojlerów i skrzydeł. Osiągnięcie zadowalającego wyniku zależy także od taktyki rozgrywania pit-stopów – zatankowanie samochodu do pełna ma istotny wpływ na jego wagę oraz sposób prowadzenia, podobnie jak dobór opon do warunków atmosferycznych.
Twórcy pokusili się także o zaoferowanie niezwykle widowiskowej oprawy graficznej, wyciskającej ostatnie soki z najmocniejszych platform dostępnych na rynku w 2010 roku. Osiągnięto to dzięki wykorzystaniu silnika EGO Engine, tego samego na którym działa Race Driver: GRID oraz druga odsłona serii Colin McRae: DiRT.
Polecam tą grę, jest na prawdę niesamowita